Licurici la Borcan

Buna!
Vin in seara asta la voi cu un tutorial care mie mi se pare foarte dragut.
Stiu de existenta licuricilor de cand eram mica, desi nu i-am vazut in realitate decat anul trecut, dar stiam ca sunt niste insecte mici care noaptea lumineaza si pe care copiii din filme si din desene ii prindeau in borcane si ii faceau lampa de noapte. Asadar va prezint:

Dar pentru ca e destul de greu sa gasesti licurici chiar si la periferia orasului si pentru ca nu e usor nici sa ii prinzi, am vrut sa imi fac eu niste licurici pe care sa ii pot tine in fiecare seara pe noptiera fara sa am mustrari de constiinta ca raman saracii fara oxigen.
Daca vreti si voi sa adormiti zambind aveti nevoie de urmatoarele:


Vopseaua fosforescenta am gasit-o online si nu a fost foarte scumpa. Puteti folosi in schimb FIMO "Glow in the dark" si sa faceti voi margelele. Am preferat varianta vopselei pentru ca vreau sa o folosesc si in alte tipuri de proiecte.


1. Infigeti fiecare margica intr-un ac ca sa o puteti vopsi de jur imprejur si o cufundati in vopsea sau folositi o pensula.
2. Infigeti apoi acele intr-o bucata de polistiren sau in orice suport in care pot sta vertical la uscat. Dureaza aproximativ 30 de minute uscarea, numai bine cat sa trecti la urmatorul pas:
3. Taiati bucati de ata de lungimi diferite si sa le prindeti de bucata de carton.
4. Insirati apoi fiecare margea pe cate un fir de ata. Cu cat mai multe cu atat va arata mai frumos, dar trebuie sa fiti atenti totusi la ate pentru ca se incurca destul de usor.
5. Lipiti pe spatele cartonului cateva fasii de banda dublu adeziva si lipiti tot ansamblul de capacul borcanului.
6. Infiletati capacul pe borcan si puneti-l undeva la soare sa se incarce. Vopseaua pe care am folosit-o eu are nevoie de 15 minute pentru a lumina 8 ore.

Pregatiti-va sa fiti fascinati.

Pe curand!




No comments:

Post a Comment

Pin It button on image hover