Reteta Video - Suc de soc

Buna si bine v-am gasit!
Cine sunt si de ce ma aflu aici va invit sa descoperiti in pagina Despre Noi iar daca asta nu e suficient va incurajez sa folositi rubrica de comentarii pentru orice interbari.
Am tot amanat aparitia primului post pe acest blog pentru ca am tot asteptat sa vina vara cu zilele ei lungi si insorite si o data cu ea si cheful meu nebun de a lucra, a crea, a poza, a remodela. Vara se lasa insa asteptata si cheful meu da pe-afara deja, asa ca, fara sa o mai lungim, va prezint primul "cute thing that I made today", o aroma a copilariei si a verilor toride: suc de soc



Iar cei care au deja varsta legala si vor sa isi inveseleasca zilele ploioase isi pot "condimenta" sucul cu cateva picaturi de gin. Merge perfect!

Pe curand!

No comments:

Post a Comment

Pin It button on image hover