Shopping Bag #1

In ultimul timp am vizitat mall-ul doar pentru ca cel mai apropait supermarket e in el. In sezonul de iarna nu prea am chef de cumparaturi si ma rezum la cateva pulovere in care sa a ascund pana vine iar soarele. Dar cand incepe sezonul de reduceri...aici e alta poveste. Mai ales cand gasesc ceva ce sa-mi placa si sa fie si pe marimea mea.
Lately I've been going to mall only because the nearest supermarket is inside it. In winter season I don't really feel like shopping and I settle for a couple of sweaters that I can hide in until the sun comes back again. But when Sales are on....well that's another story. Especially when I find something that I like in my size which is so rare.  
Asa ca iata cu ce m-am ales dintr-o vizita scurta de shopping:
So this is what I got in a quick shopping spree:





Ochelari rotunzi supradimensionati / Oversized round sunglasses - River Island - really oversized

Camasa alba cu nasturi tinte aurii / White shirt with rose gold stud buttons - Stradivarius - how cute are those buttons?

Bratari Spirit din noua mea colectie / Spirit bracelets from my new collection - L'aura
Pantaloni din material batik / Batik pants - Stradivarius - gorgeous print
Ciocate / Cowboy boots - Leonardo

Mai lispseste doar primavara...
The only thing missing is spring...

Love
L.




No comments:

Post a Comment

Pin It button on image hover